start working

salam...alhamdulillah kehadrat allah maha yg esa...alhamdulillah ptg td dpt kol dri kementerian pelajaran putrajaya..cmni en yg kol tu ckp..
pekerja:salam,en syafiq ke2?

penganggor:wsalam...ye, saye syafiq..

pekerja:saye dri kemntrian plajaran na gtaw yg kamu n da berjaya tuk penolong pegtadbir di sini....

penganggor: owh yeke??mse2 dala aku tgh maen boling ngn mmbe baek aku nih epul...bsing sgt

pekerja: en syafiq ley kuar skjap x?sbb bising sgt...en syafiq kt mane?

penganggor: saye kt kajang..

pekerja: owh..tgh maen boling yer?

penganggor:a'ah..(aku tkjot plak yg die ley taw aku men boling..rpe2nyer mmbe aku n gtaw kt kajang nila tempat diorg membeli blah,men boling..hahaha)

pekerja: jadi, sok pg kol8 pg,en syafiq kne lapor diri d tgkat4 jbatan sekolah berasrana penoh dan sekolah cluster..berpakaian formal..terima kasih

penganggor: sama,wsalam...hahaha aku cam na lompat jer kt c2..tp ramai plak org..hhehehe..sampai skang aku senyum xbis g nih...

so kepada kwn2ku yg laen..jgn putus asa tuk cari kerje...papepon..fightin!!!!

1 comments:

Ajim said...

alhamdulillah dpt gak keje huhuhu...